Leveren
Klantenservice
Eens je een bestelling hebt geplaatst, doen we ons best om je artikelen zo snel mogelijk tot bij jou te krijgen. Je kan kiezen voor een levering rechtstreeks op adres of in één van onze winkels. De antwoorden op enkele veelgestelde vragen over levering vind je hier terug.
Voorraadartikelen die voor 19 uur werden besteld, worden de volgende werkdag verzonden en ontvang je binnen de 1 à 3 werkdagen.
Voor bestelartikelen kan je de levertermijn bekijken op de productdetailpagina door daar op de oranje tekst 'Bekijk bestelinfo' te klikken (zie screenshots). Opgelet: dit is een richttermijn en kan steeds afwijken voor het specifiek artikel.
Voor speciale artikelen wordt de levertermijn telefonisch of via mail meegedeeld.
De levertermijn van je nabestellingen kan je checken onder 'nabestellingen' in het linkermenu in je account..


Dat kan je zelf bepalen. Bij de check-out van je order kan je bij 'Verzendmethodes' onder 'Gedeeltelijk uitleveren' kiezen uit deze drie opties: order volledig leveren, order gedeeltelijk leveren of orderlijnen volledig leveren. Wanneer je kiest voor order volledig leveren dan wordt er pas geleverd als alle bestelde artikelen voorradig zijn. Kies je voor gedeeltelijk leveren? Dan leveren we alvast wat er op voorraad is en worden niet-voorradige artikelen geleverd van zodra we die binnen hebben.

In je account kan je onder 'mijn bestelling' de status raadplegen. Let op: je ziet hier enkel de bestellingen die je zelf via de webshop hebt gedaan. Bestellingen van collega's of die je in de winkel hebt geplaatst, zijn hier niet te vinden.
Koos je voor gedeeltelijk leveren, dan krijg je alvast geleverd wat we voorradig hebben. Is een bepaald artikel niet op stock? Dan zal dit worden nageleverd. Een overzicht van je nabestellingen kan je checken onder 'nabestellingen' in je account.
Is er iets niet helemaal duidelijk? Dan kan je ons contacteren via webshop@santens.be of via onze live chat.
We doen er alles aan om je order zo snel mogelijk te verwerken waardoor het helaas niet mogelijk is om de plaats van levering nog zelf aan te passen. Wil je toch nog een wijziging doorgeven? Contacteer ons dan zo snel mogelijk telefonisch of via chat.