Leveren
Klantenservice
Eens je een bestelling hebt geplaatst, doen we ons best om je artikelen zo snel mogelijk tot bij jou te krijgen. Je kan kiezen voor een levering rechtstreeks op adres of in één van onze winkels. De antwoorden op enkele veelgestelde vragen over levering vind je hier terug.
Voor voorraadartikelen hanteren we een leveringstermijn van minder dan 24 uur. Bestel je voor 18 uur? Dan heb je jouw bestelling de volgende werkdag in huis.
Voor bestelartikelen kan je de levertermijn bekijken op de productdetailpagina door daar op de oranje tekst 'BESTEL' te klikken (zie screenshots).
Voor speciale artikelen wordt de levertermijn telefonisch of via mail meegedeeld.
Dat kan je zelf bepalen. Bij de check-out van je order kan je bij 'Verzendmethodes' onder 'Gedeeltelijk uitleveren' kiezen uit deze drie opties: order volledig leveren, order gedeeltelijk leveren of orderlijnen volledig leveren. Wanneer je kiest voor order volledig leveren dan wordt er pas geleverd als alle bestelde artikelen voorradig zijn. Kies je voor gedeeltelijk leveren? Dan leveren we alvast wat er op voorraad is en worden niet-voorradige artikelen geleverd van zodra we die binnen hebben.
In je account kan je onder 'mijn bestelling' de status raadplegen. Let op: je ziet hier enkel de bestellingen die je zelf via de webshop hebt gedaan. Bestellingen van collega's of die je in de winkel hebt geplaatst, zijn hier niet te vinden.
Hiervoor kan je mailen naar webshop@santens.be. Voorlopig kan je de status van de aparte artikelen in je bestelling nog niet raadplegen, we werken eraan om dit zo snel mogelijk zichtbaar te krijgen.
We doen er alles aan om je order zo snel mogelijk te verwerken waardoor het helaas niet mogelijk is om de plaats van levering nog zelf aan te passen. Wil je toch nog een wijziging doorgeven? Contacteer ons dan zo snel mogelijk telefonisch of via chat.