Ook wij laden onze batterijen op. Onze filialen en hoofdkantoor zijn gesloten 

van 22/07 t.e.m. 2/08. Bekijk onze aangepaste dienstregeling.

Betalen

Klantenservice

Je online bestelling kan je betalen op factuur of meteen online met bancontact, visa of mastercard. Ondervind je een probleem of is iets niet duidelijk? We proberen je hier zo goed mogelijk op weg te helpen.

We bieden twee opties aan:

  • Betaling op factuur.
  • Online betaling met bancontact, visa of mastercard.

Als het niet lukt om online te betalen, kunnen daar verschillende redenen voor zijn:

  • Je hebt te lang gewacht om de betaling uit te voeren.
  • Foute verificatie.
  • Een technische fout (in dat geval neem je best contact met ons op).

Als je online betaling mislukt is, gaat het order niet meer door. Je kan dus gerust opnieuw proberen betalen.

Je kan daarvoor contact opnemen met de boekhouding op het nummer 09/218.00.20 of via boekhouding@santens.be.

Ga naar 'mijn account' en kies vervolgens in het linkermenu voor 'mijn documenten'. Daar vind je alle documenten terug, waaronder jouw facturen, voor alle bestellingen die jouw bedrijf al deed.