Welkom op het nieuwe Santens portaal. Wil je inloggen? Doe dan eerst een wachtwoord reset.

Klantenservice

Waarmee kunnen we je helpen?


Meestgestelde vragen

Via deze pagina maak je eenvoudig een bedrijfsaccount aan. Hiervoor hoef je enkel een paar gegevens in te vullen. Nadien krijg je een klantnummer toegewezen. Let op: ook als je al over een klantnummer beschikt, moet je je registreren als nieuwe gebruiker op de website.

Je wachtwoord vergeten? Geen probleem. Bij het inloggen kan je op 'wachtwoord vergeten' klikken. Vul daar je e-mailadres in en je ontvangt kort daarna een link waarmee je eenvoudig jouw wachtwoord kan resetten. Lukt dit niet? Neem contact op via webshop@santens.be.

Het is niet mogelijk om zelf een bestelling aan te passen of te annuleren. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op.

Het gebeurt dat we een actie houden waarbij je een kortingscode ontvangt. Je kan deze inwisselen door bij het afrekenen die code in te voeren. De korting wordt afgetrokken van het uiteindelijke bedrag excl. BTW en is niet van toepassing op promoartikelen.

Bij elke online bestelling ontvang je 1% extra webkorting. Die wordt automatisch verrekend in de winkelwagen.

Onder 'mijn account' ga je naar 'mijn bestellingen', daar vind je een overzicht van alle bestellingen die je deed via de webshop. Let op: de bestellingen van collega's of de bestellingen die je deed in de winkel, zal je hier niet zien staan.

Een volledig overzicht van alle bestellingen binnen jouw bedrijf kan je raadplegen onder 'mijn account' en dan 'mijn documenten', daar vind je alle documenten (waaronder facturen) terug die gelinkt zijn aan jouw bestellingen.

Volg hiervoor de volgende stappen:

  • Meld je retour via het formulier.
  • Bij akkoord voor retour ontvang je van ons een mail met het retourdocument.
  • Pak je artikel(en) stevig in. Print het retourdocument uit en voeg het toe aan je pakket.
  • Breng je pakket binnen in één van onze winkels of stuur het terug naar ons distributiecentrum in Merelbeke.
  • Als we jouw retourzending verwerkt hebben, ontvang je binnen de 15 werkdagen een creditnota.

 De klantenservice is op werkdagen bereikbaar via telefoon en e-mail van 8u00 tot 12u00 en van 13u00 tot 17u00.